Innovatief en ervaringsgericht

Shopping_experience_Viessmann

Volgens een recent IGD-rapport zal 92% van de wereldwijde verkoop van voedingsmiddelen en consumptiegoederen in 2030 nog steeds via fysieke retailkanalen verlopen. Toch zullen diezelfde winkels up to date moeten blijven door in te spelen op de wereldwijde uitdagingen en de veranderende verwachtingen van de consument in het komende decennium. Door zich te richten op boeiende en ervaringsgerichte innovaties en denkwijzen kunnen foodretailers het winkelend publiek meer stimulansen bieden om de winkel te bezoeken en loyaal te blijven.

Viessmann zal op EuroShop innovatief en ervaringsgericht oplossingen presenteren, waaronder:

  • Nieuwe en verbeterde seizoensevenementen in winkels
  • Winkelend publiek verblijden met nieuw gecreëerde promotiezones
  • Integratie van foodservice en toonbanken voor een betere merkbeleving
  • Op modernere wijze harmonieuze en elegante displays voor levensmiddelen ontwerpen

Dit is Viessmann Refrigeration Solutions. We care for life.

Hopelijk tot ziens in Düsseldorf in februari!